Felanmälan

Felanmälan görs till Delagott Förvaltning AB som ansvarar för tillsyn, förvaltning och jourberedskap.

Delagotts telefontider för felanmälan är mån-fre kl 08:30-16:00. Övriga tider kopplas samtalet till deras svarsservice där man kan lämna ett meddelande, så ringer de upp dig istället.

Ring Delagott på: 08-33 12 10

Det går även bra att mejla på felanmalan@delagott.se

Är ditt ärende akut och utanför våra öppettider? Då går det bra att kontakta vår jour. Ett ärende är akut om det kan leda till större skador på fastigheten eller löper risk att skada person eller egendom. Observera att utryckning av jouren innebär en kostnad som kan komma att debiteras dig som medlem.

Jour i Stockholm (dygnet runt): 08-55 11 05 00

 

Nedan finns också kontaktuppgifter till de företag som föreningen tidigare använt för olika reparationer

Hushållsakuten, tvättmaskin, vitvaror, 070-557 67 74
AB Sundbybergs låsservice, kodlåsen, 08-296500
Electrocord AB, Elproblem, 08-730 09 75
CLS Elektronikservice, TV, signalproblem mm, 08-730 00 40